NYPD Blue Good Time Charlie
S1, A20: En man får det jobbigt när hans fru får reda på att han har flera flickvänner. Licalsi befordras, och Sipowicz har en tuff kväll när han följer med Sylvia till hennes pappas födelsedagskalas.