S5, A3: Stevie hamnar i chocktillstånd när han får veta att Kitty tagit ut skilsmässa och Reese blir upphetsad av en dagbok - utan att veta att den är Lois. Otto och Francis avlivar en gammal häst och Dewey inser att han gillar barnmat.