New Girl Goosebumps Walkaway
S5, A10: Jess återvänder från jurytjänstgöring och försöker ta reda på en annan jurymedlems verkliga identitet. Reagan förbereder sig på att flytta ut från lägenheten och ut ur Nicks liv. Winston och Cece hjälper Schmidt med att komma över en rädsla.