S1, A2: En agent under täckmantel med kopplingar till en saudisk prins som kan ha finansierat terroristhandlingar ger Carrie avslöjande, elektroniska bevis. Samtidigt studerar Carrie övervakningsbilderna frånBrodys hem, där han verkar plågas av traumatiska minnen och står emot Pentagons och medias press att göra honom till en amerikansk krigshjälte.