Arkitekten Grannar
S1, A2: Marcus och hans flickvän Nina är tyngda av skulder. Julie lär känna sin granne i parkeringsgaraget, aktivisten Kaja. Julie får en idé till tävlingen, men hon kan inte vinna som praktikant.