S2, A12: Claudia Joy får veta den verkliga anledningen till sin mamma Charlottes besök när hennes far Randall oväntat anländer. Roxy, Denise, Claudia Joy och Pamela anordnar en babyshower för Roland och Joan. Denise vädjar till Frank att följa med henne på äktenskapsrådgivning. Trevor blir förkrossad när han informeras om att en av hans medsoldater i Irak oväntat dödats.