Lie to Me Grievous Bodily Harm
S2, A5: Ett ansikte från Lightmans förflutna drar in honom i en farlig sammansvärjning vilket testar hans vänskap och lojalitet. Samtidigt undersöker Lightman-gruppen en students mordhot.