All-in team Jumbo Visma Grön och gul
S1, A3: Tio år efter att nederländsk cykling var nära ett sammanbrott har Team Jumbo-Visma utformat en plan för att uppnå en unik bedrift inom cykelsporten: att vinna både den gula och gröna tröjan i Tour de France. De första etapperna är redan fyllda av spännande ögonblick.