S1, A5: I det sista korta programmet i serien erbjuder professor Shapiro oss fler utmanande frågor om hur vi ser genom att visa oss hur ljus som träffar retinan tolkas av hjärnan. Kan du se något innan du vet vad du tittar på? Kolla på dessa illusioner och ta reda på det!