Guantanamo
S3, A22: Alan stämmer USA för tortyr av en klient på Guantanamo Bay. Jerry ber Shirley att få komma tillbaka till sin gamla tjänst medan Claire försvarar en advokat som olämpligt kysst en kvinna för att han trodde på en radiopratares skämt.