The Real Housewives of Dallas Guess Who's Coming to Dinner?
S1, A5: Tiffanys försök att vara medlare mellan LeeAnne och Brandi funkar inte utan leder snarare till att saker förvärras. Travis köper Stephanies tillgivenhet med en ordentlig juvel för att fira deras årsdag.