Summer House: Martha's Vineyard Guess Who's Coming To The Vineyard
S1, A2: När huskamraterna äntligen börjar njuta av sin Vineyardsemester anländer två noviser. Amir börjar stöta på Jordan. Bria och Mariah grälar om ett tvättmissöde. En överraskning åt Nick gör att det blir spänt under natten.