NYPD Blue Guns 'N Rosaries
S1, A21: Licalsi erkänner att hon skjutit Angelo Marino och hans chaufför. Martinez tvingas skjuta en galen man som pekar sitt vapen mot Medavoy medan de sitter fast i trafiken. Sipowicz inser att han behöver hjälp och besöker ett möte för anonyma alkoholister.