Gym Party Garage Lobster
S1, A13: Greg börja gå till samma gym som Colleen men överdriver hela sin närvaro där. Heather och Jen har en garage utförsäljning i hemlighet och Tyler och Samantha har fest när Heather och Tim reser bort över helgen.