Gypsies, Cramps and Fleas
S6, A8: Colin lugnar Kelly genom att avsluta samarbetet med Claudia och ta ett lärarjobb. En spåkvinna öppnar sin verksamhet på Peach Pit under Halloween. Hennes närvaro påverkar många par trots att hennes trovärdighet är tvivelaktig.