Walker Texas Ranger Hall of Fame
S4, A26: Kvällen innan CD ska upptas i Texas Rangers Hall of Fame återvänder en seriemördare från ett 11 år gammalt olöst fall för att hemsöka honom, och han ifrågasätter om han är värdig äran.