Halsbandsproblem
S1, A3: Följ med teamet på lite dramatik när de letar efter Ferinha, Fera och Badalo vars spårningshalsband saknas. En ny biolog hjälper Lizzie att sätta nya halsband på jaguarerna och kompletterar med högteknologisk utrustning som registrerar ännu mer data.