Han är så älskad
S1, A4: Pernell lider samvetskval när en uppenbarelse får honom att förråda en närstående för att ta reda på vem som gav sig på Jocelyn. Crystal blir frustrerad när Pernell vägrar ta sin medicin och ber sin cannabislangare April att agera spion på Guds hand. Tessies bror tar kontakt efter en tids tystnad och får henne att avkräva Bobo svar om familjens vräkning – och om den har med Brooksaffären att göra.