Han sparade sin sista lektion åt mig
S1, A6: Emma (Naomi Scott) bor i Los Angeles och försöker spara pengar. När hon lär ut engelska online, går en man vid namn Mamoru (Sosuke Ikematsu) med i hennes lektion. Emma är skakad av en fråga Mamoru ställer. Hon känner sig fast i sitt monotona liv som går ut på att spara pengar och vara olycklig med sitt ex, Emma finner ny glädje med Mamoru, men en dag, säger han: “Det här är min sista lektion.”