Modern Love Tokyo
Den populära Amazon-serien baserad på New York Timeskolumnen med samma namn från 2019 och 2021 börjar nu om med en ny look som “Modern Love Tokyo”. Sju kolumner från New York Times har dramatiserats i ett samlingsformat, med ledande regissörer och skådespelare. Serien framställer olika gestaltningar av “kärlek”, såsom nästan bortglömd kärlek och kärlek som överstiger nationella gränser.