Min fru i vinterdvala
S1, A4: Kengo (Ryo Narita) och Mai (Kaho) har varit gifta i tre år. Mai, som jobbade som designer, lider av depression på grund av jobbet. Kengo gör sitt yttersta för att få Mai att le igen, och stöttar henne trots att hon inte kan gå till jobbet längre och visar henne kärlek som vanligt. Mais anda börjar förbättras tack vare Kengos hängivenhet, men vilken sorts framtid väntar dem?