S1, A5: Momoko Shinohara (Hiromi Nagasaku) är en tv-reporter. Hon har förblivit singel och känner att hon har misslyckat i kärleken, men träffar en man vid namn Yoji Suzuki (Yusuke Santamaria). De kommer bra överens och umgås alltmer. De umgås hemma hos Momoko och campar i bergen. Trots att de bara känt varandra ett kort tag, blir Yoji Momokos citadell. Men, Yoji har en stor hemlighet.