Modern Love Tokyo Vad jag har lärt mig av att ligga med gifta män
S1, A2: Kana Sato (Nana Eikura) är biologiprofessor. Hon och Keisuke (Tasuku Emoto), en frilansförfattare, är nyskilda. Hon börjar med en dejtingapp och väljer gifta män och har romantiska möten utan ånger. Efter att ha upplevt sex-lösheten i äktenskapet, börjar Kana träffa främlingar för att lära sig mer om förhållandet mellan sex och kärlek. När hon lyssnar på dessa män, inser Kana sina sanna känslor.