Hana ‘a’a Makehewa
S1, A12: Victor Hesse återvänder till Hawaii och Steve upptäcker att han har ytterligare en länk till ön i form av en lokal brottsling. Chin faller offer för en av Victors lekar då han tas tillfånga och får en bomb fastbunden på sig.