Body of Proof Hängiven
S3, A10: En schizofren tonårsflicka på ett mentalsjukhus hittas mördad. Megan och Tommy förhör en ung patient som heter Darby och hon säger att hon såg mördaren och att han egentligen tänkte mörda henne.