Blue Bloods Happy Endings
S11, A12: Arbetet för Frank och hans team hamnar på ett personligt plan när Baker attackeras. Erin vänder sig till sin ex-man för hjälp i ett jobbärende. Ett par utsätts för mordförsök och snart visar det sig att de bär på mörka hemligheter.