S1, A14: Mindy försöker lösa Jaimes problem med bästa vännen genom att para ihop Lucy med Danny på en dubbeldejt på alla hjärtans dag. Danny och Lucy klickar dock omedelbart och det slår gnistor, vilket förstör Mindys och Jaimes dejt.