Harry & Sally
S1, A13: Mindy tror att hon äntligen har träffat den perfekta killen, Jaime, men upptäcker att han står alldeles för nära sin bästa vän Lucy. När Danny blir dumpad av Jillian gör han sitt bästa för att få tillbaka henne med hjälp av Morgan.