The Alaska Triangle Haunted And Kushtaka Curse
S1, A5: Ett hotell får problem då deras gäster vittnar om en aggressiv våldnad. Dessutom - är en varelse som kan byta skepnad ansvarig för tusentals fall av bortförda personer i Alaska-triangeln?