S1, A6: Nibbels är fast besluten att sabotera den årliga Skördefestivalen. Polly har svårt att slita sig från attraktionerna, men inser sedan att fira gör man stort när jobbet blivit gjort. / Minerva utklädd till Powerbirds hjälper folk, men för egen vinnings skull.