Superman & Lois Haywire
S1, A4: Lois och Chrissy sitter på läktaren under en footballmatch och får syn på Morgan Edge som språkar med borgmästare Dean och Kyle Kushing. De ser rakt igenom hans oärliga försök att vinna stadens stöd.