Ballers Head-On
S1, A9: Spencer försöker reparera skador. Joe känner sig sårad när han ignoreras på jobbet. Charles får nyheter som förändrar hans liv, och Bella vill att Ricky ska växa upp. Vernon försvinner spårlöst när han får veta sanningen om Reggie.