Headlock
S2, A18: Lightman riskerar att exponeras som en spelare i en underjordisk slagsmålsklubb när en av de stridande hittas dödad. Samtidigt stöter Fosters romans med Burns på hinder när hon avslöjar en oroande hemlighet.