Heartfelt Passages
S17, A23: När utredningen av fängelsevakten Gary Munson (gästskådespelaren Brad Garrett) fördjupas, vidtar Munson och hans fackförbund drastiska åtgärder som riskerar livet på biträdande distriktsåklagaren Barba (Raúl Esparza) och SVU-teamet.