Army Wives Hearts & Minds
S4, A15: Emmalin får tillstånd att återvända till isrinken och träffar en ny vän som hjälper henne att göra en ansökningsvideo till universitetet. Joan får grönt ljus från sina läkare att ägna en heldag tillsammans med Sarah Elizabeth.