Heavy Is the Head
S8, A14: Cam ser en video online där hans Fizbo utklädnad blir skändad och bestämmer sig för att återupprätta Fizbos namn. Phil träffar sin blivande styvbror. Manny får hjälp av Gloria, Claire och Haley att läsa igenom hans nyaste pjäs.