The Good Wife Hej
S1, A14: Alicia försvarar en man som anklagas för att ha döda sitt barns barnvakt. Samtidigt verkar Peters överklagande gå bra, så Alicia förbereder sig på tanken att han kommer tillbaka i hennes liv.