Last Man Standing Helen Potts
S4, A12: Mike hamnar i bråk med sin nya och högljudda granne Helen Potts för att hon väcker grannarna med sina elverktyg och hemmafixarprojekt. När Vanessa och Helen istället blir goda vänner bestämmer sig Mike för att lägga sig i. Eve får reda på att Ed inte är den krigshjälte som hon trodde att han var.