Last Man Standing Help Wanted
S6, A10: Sedan Vanessa blev av med sitt lärarjobb har hon inte kunnat släppa familjen, och det driver alla till vansinne. Hemma hos Kristin och Ryan tävlar Ryan och Kyle om vem som kan mest om zombier och hur man överlever en apokalyps. När Vanessa inte lyckas hitta ett nytt jobb gör Mike allt han kan för att hon ska börja med det hon älskar igen.