Hemfridsbrott
S2, A16: När föräldrarna i en till synes perfekt familj mördas och hittas av sin son förstår teamet snart att saker och ting inte är vad de verkar vara. Under tiden kämpar Curtis med sin nya position och så hettar det till i Megans kärleksliv.