Sleepy Hollow Hemligheten
S1, A12: Kaptein Irving står inför det ultimata lojalitetstestet, medan Ichabod och Abbie hittar ett hemligt stycke i Washingtons bibel. Nu avslöjas sanningen om den förste presidentens död.