S5, A17: Efter ett mystiskt dödsfall riskerar Hen och Chimney sina liv när de misstänker att någon spelar Gud för att få sig själv att se ut som en hjälte. Under tiden besöker Eddie Texas, där han försöker försonas med sin far.