Blue Bloods Heroes
S13, A7: Erin och Anthony hamnar i en konflikt när Anthonys dotter Sophia blir det enda ögonvittnet till en dödlig skjutning. Danny och Baez utreder ett våldsamt rån och får oväntad hjälp från Jamie.