Charmed Herr och fru Häxa
S8, A11: När hennes föräldrar kommer på besök förvandlar Billie dem av misstag till mördare och lyckas också kontakta en demon utklädd till människa. Samtidigt försöker Piper leva sitt liv utan Leo.