S2, A24: Don och hans team måste stoppa en misstänkt seriemördare som drogar och dödar unga kvinnor i finalen av den andra säsongen. JoBeth Williams porträtterar den bortgångna Margaret Eppes och Olympia Dukakis porträtterar Charlotte Yates, den misstänktes mor.