Fresh Off The Boat Hi, My Name Is...
S2, A20: Evan är stolt över att öppna sitt första bankkonto, men han är osäker på ifall han ska använda sitt amerikanska eller sitt kinesiska namn. Detta leder till att Louis och Jessica avslöjar hur var och en fått sina amerikanska namn och berättar historien om hur de träffades för första gången.