Blue Bloods Hidden Motive
S12, A17: Frank blir förvånad när borgmästare Chase kommer med en förfrågan om att göra Jamie till chef för hans säkerhetsavdelning. Danny och Baez utreder mordet på en förmögen collegestudent.