S11, A8: Teamet utreder mordet på en politisk journalist som hittades död efter att ha publicerat en artikel som avslöjade korruption inom NSA. Hodgins paranoia tar över när teamet inser att deras varje steg bevakas. Samtidigt försöker Brennan planera en överraskning för Booth och hela teamet firar Thanksgiving tillsammans.