S3, A7: Sookie tar till extrema åtgärder för att rädda Bill, vilket får oförutsedda konsekvenser. Jason försöker ta reda på sanningen om Crystal, och Eric använder Hadley som lockbete för att få information av Sophie-Anne. Russell bryter med sina överordnade.