The Good Wife Hjärtat
S1, A17: En akut rättssal inrättades inne på ett sjukhus, och Alicia och Will måste kämpa mot Patti Nyholm och ett försäkringsbolag som vägrar att betala för en livsräddande operation som utförs i livmodern. Samtidigt ger Alicia Peter ett ordentligt välkomnande.